/ Allmänt /

090425

I dag blev det nio timmar i stallet, är så otroligt trött nu. Hade ju stalljouren men den var ganska lugn, så det blev lite tid till att sola :) , blåste lite men när man väl hittade en vindstilla plats så var de ju hur varmt som helst. Efter de så gjorde jag i ordning allt för lunchen för att kunna ta in hästarna vid halv fem. Sen kom Mimmi tillbaka och vi åkte till Plönninge för att kolla på fälttävlan. Jag fattar inte hur de vågar, det var ju läskigt att bara kolla på :). Träffade Love och Johanna där också och Lova hade med sig sin übeer snygga kamera, så det blev många fina bilder, som snart kommer att komma ut på bloggen. Vid halv fem så åkte jag med Mimmi tillbaka till stallet för att ta in tjockisarna som har stått ute på betet hela dagen. Vi genade över en åker för att komma tillbaka med moppe, eller det var en liten liten ridstig man kunde följa, det var kul ialla fall. 

När vi kom tillbaka så vägrade hästarna komma in när vi använde oss linora, det blev lite kaos ett tag men  det var inget vi inte kunde lösa :P. Gjorde sedan iordning allt i stallet och åkte hem. Och här sitter jag nu och gäspar som en galning och väntar på att få alla bilderna från tävlingen och när alla våra galna hästar rusar runt i hagarn, väntar bara på att få dem från Lova. Hade planerat att sova nu, Puss  

// Malin




Denna bilden är inte från idag, Astrid tog den för några veckor sedan.





#1 / / Anni:

Svar: Ja, då hittar man aldrig något :( :P<33

#2 / / Anni:

Svar: haha, jo du gör ju hela bilden :D :) Men säg till om jag ska ta bort den, då gör jag det :)<3