/ Allmänt /

16/1

Hej! Jag är urdålig på att blogga men ska verkligen försöka att bättra mig :) . Gick upp klockan 06:30 idag  tyckte att jag hade all tid i världen men som vanligt så får man springa till bussen XD. I skolan så var det ganska segt gjorde inte så mycket. Efter det så åkte jag ner till stallet, lektionerna har börjat igen och jag red Choice, har sjukt ont i armaran nu. Men annars så gick det väldigt bra.
Nu sitter jag här och kollar Veronica Mars säsong 1 och 2 som jag fick i julklapp och äter fruktsallad, väldigt mysigt om jag får säga det själv. Måste gå och lägga mig tidigt ikv, ska till stallet tidigt imon. Puss


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             // Malin

#1 / / Anni:

#2 / / Anni:

Bra Malin, framsteg =))

#3 / / Anni:

Svar: ja, det måste vi verkligen :D:D<33