/ Allmänt /

1/3

Idag blir det en stressig dag ska ni veta , först ska jag till Studion Effect och träna sedan när jag kommit hem måste jag dra direkt till stallet. Där ska jag hjälpa till och lunchfodra och och sköta om min lilla tjockis som förhoppningsvis inte är lika pigg i dag som hon var i fredags och sist ska jag kvällsfodra. Jag kommer ju vara helt död när jag äntligen har kommit hem ikväll, men nej min dag slutar inte så lätt för då måste jag sätta mig in i en tyska teater som vi ska spela upp imorgon och jag har knappt kollat på den , så önska mig lycka till. Kanske skriver ett till inlägg när jag kommer hem, Ses


                                                                                                                                                                                                            // Malin

#1 / / Anni:

Sv: hahaha, det är jag som är ute och cyklar, skrev fel och menar kemi, hahha<3