/ Allmänt /

27/3

Hej! Jag har inte bloggat på några veckor nu men kan berätta lite snabbt vad som hämt i mitt otroliga intressanta liv :).
För några veckor sedan så var jag sjuk. och sen har den fjärde boken i twilight-serien har kommit ut, eller vad man nu ska kalla dem. Men som vanligt så tog det mig bara några dagar att läsa dem , är en riktig nöörd när det gäller de där böckerna. Jag har tränat som vanligt och spelat en match, har inte kunnat vara med och spela på så många har ju fullt upp på helgena. Jag har också varit inne i stan mad mamma och valt ut vad jag själv ska få när jag fyller år, väldigt praktiskt om ni frågar mig, föresten jag fyller år om bara 6 dagar:). Kommer inte ihåg så mycket mer förutom de vanliga sakerna då , skolan och stallet. Ska nu dra upp till stallet och rida lektion, jag ska hoppa Madeira så önska mig lycka till :)). Puss

// Malin