/ Allmänt /

090521

Hejj!

Idag så är jag seeg , har varit i stallet och morgonfodrat men det är inte därför jag är trött utan från min och Annis lilla resa till Göteborg. Men vi hade skeetakul iallafall, provade kläder i var enda affär nästan :).
Vi kom dit vid halv två och redan vid kvart i två så var i full gång. Vid halv fyra så satte vi oss vidr Espresso House , mycket mysigt. Satt väl där i 30 min sedan var i fullgång igen, vi letatde efter Indiska hur länge som helst för jag ville köpa en grej där. Fråga folk vart de låg som riktiga turister men alla verkar vara lite tröga där uppe för ingen visste vart  de låg, men vi hittade tillslut.

När klockan var sju så träffade vi mina föräldrar och satte oss inne på en restaurang och åt, det var riktigt gott.
Sen åkte vi hem vid halv tio, det var en toppen dag hoch hittad en heldel kläder blandannat min avslutningsklänning. Hade lite panik i bilen upp för jag hade verligen inget att ha på mig på avslutningen men allt som saknas nu är bara ett par skor.
Ni får se i nästa inlägg vad jag köpte för något.

I kväll så ska jag och Anni hitta på något och kanske Astrid om hon vill, Puss



                            



                           

                                 

                               
                  
Hade jätterooligt vi måste göra om det snart :)

// Malin



#1 / / Anni:

sv: tack så mycket för en riktigt kul dag ;D Måste verkligen göras om :DD<3

#2 / / Madde:

SV: Hahah juste, vi ska rida inne punkt slut.. för de ska ju trots allt regna :D ;);)<3

#3 / / Anni:

sv: tack malin, får se bättre imorgon min vän ;))<3