/ Allmänt /

17 augusti 2011

Detta var då sista dagen innan skolan börjar. Och den kunde inte spenderats bättre,, blev stan med kusinen min..
Kommer sakna henne så sjuk mycket när hon åker :( .. Hon ska vara i ett helt år i Berlin .. Så om vi int eträffas innan hon åker så kommer vi inte träffs på  väldigt länge. .

Blev lite shopping och sedan lunch på Roberts.

Försöker lista ut vad man ska ha  på sig imorgon,, det är så sjukt svårt för ena stunden är det regn och kallt och sen 5 min senare bli det värsta strandvädret... KUL ATT MAN ENLIGT SCHEMAT GÅR TILL HALV FEM IMORN !!!  Härlig skolstart :(( .. 


 

#1 / / Matilda:

oh, jag kommer sakna dig med! Jag ska försöka köra inom någon kväll ELLER om jag typ hämtar dig i skolan och kör hem dig :) hihoo. lite väldigt mycket synd att vi inte hunnit hänga tillsammans mer i sommar, att vi har varit såna arbetsflitiga damer! puss på dig fining!! :) <3