/ Allmänt /

20:10

Det kommer bli en lugn fredags kväll för min del. Känner mig sjuk, är jätte förkyld och har ont i halsen,, så hoppas att jag mår bättre imorn för då är det nyår. Haha för er som inte redan viste det ..
Blir film och godis som står på schemat ikv. Imorn så kväll så ska vi vara några stycken här och äta god mat och sedan så drar vi på fest. Så imorn blir det att städa och laga mat som står på schemat antagligen handla också. Så får verkligen inte känna mig dålig.
Sitter och kollar runt på olika hemsidor på saker som jag vill ha bland annat en utav Marc Jacobs parfym den luktar så otroligt gottt. Kanske blir att man beställer hem den,, det är så mycket smidigare att beställa från internet och det ärmycket billigare så det är ett tips.
neh nu ska jag starta en film och fylla godis skålen, ses..
image description