/ Allmänt /

30 december 2011

Då var det näst sista dagen på år 2011 och hur spenderades den?? Jo jag kan säga att den hade inte kunnat vara bättre,, dagen började med att jag gick upp väldigt tidigt. redan klockan NIO,, och jag gillade det inte. Sen kom Anni och Agneta och hämtade mig lite innan tio,, asså när jag gick ut i till bilen så kändes det precis som jag vaknat, jag var sjukt trött och såg säkert ut som en ZOMBIEE.. HAha neh men piggnade till i bilen som gick mot stor staden HALMSATD. Vi gick direkt till Resia och bokade vår resa. Det ska bli så jäkla sköönt att komma iväg , längtar redan!!
Blev även en fika på stan,, sedan så åkte vi till Maxi och självklart så skämde jag ut mig riktigt ordentligt....
Jag fattar inte hur jag alltid lyckas..
Kom hem vis ett tiden och somnade som en stock när jag kom hem,, men har även hunnit kolla några avsnitt av Buffy, den serien är riktigt bra.
Alltså detta har varit en bra dag.. Helt galet vi ska till TURKIET!! HAhah älskar att vi gör saker så spontant också..