/ Allmänt /

härlig dag !

Idag har varit en riktig härlig dag, känner att jag kommer somna som en stock ikväll.
Dagen började med att jag gick upp vid åtta, sedan så hämtade jag upp Anni och sedan så stack vi in till stan för att käka frukost. SÅ det blev en riktigt god frukost på Scandic. Jag älskar hotell frukost det är nog något utav de bästa som finns. Så där satt vi i fyra och en halv timme och snackade. HAha vi åt inte hela tiden men kändes nästan som det jag var så jäkla mätt när jag ut där ifrån. Så detta kommer nog hända lite oftare.
Jag kom hem vid ett tiden och då somnade jag i soffan, vaknade vid tre och då åkte jag och Frida in till TK och tränade. Kom hem för en stund sedan, har hunnit duscha och käka så nu känner jag mig fräsch igen.
Och nu ska jag bädda ner mig med en härlig bok och en kopp te och sedan vänta tills Wallander börjar klockan nio!
Alltså vilken toppen dag detta ar varit!
/M