/ Allmänt /

Rätt längesedan nu :)

Har inte skrivit så mycket den senaste tiden men nu kommer jag igen , tänkte kanske försöka mig på en ny design men det är ju så sjukt svårt bara en massa siffror och bokstäver överallt. Men vi får se hur det blir kanske får hålla mig till den vanliga :).  Dagen började med att jag åkte till stallet vid nio tiden för att jag hade stalljour, vilket var ganska jobbigt för jag fick ansvaret att vara stallvärdinna och det är svårt när alla småbarn bara springer runt och inte gör vad man säger. Det kom fram en liten tjej och sa att man har " noll koll " då blir man ju något glad, men man får väl bara ta och kämpa sig igenom dagen. Efter stallet så åkte jag hem och gjorde mig iordning för att åka upp till avslutningen på kycklingcupen , där dom lottade ut lite priser och sådant.  Sen har jag bara varit hemma och inte gjort något alls, imorgon så ska jag vara i stallet klockan 07:30 och morgonfodra så kommer nog gå och lägga sig ganska tidigt.
Hejdå 

                                                                                                                                                               // Malin