/ Allmänt /

3 Augusti 2009 - !!!

HejHej!

I dag så har min dag varit lika roolig som vädret vilket är lika med TRÅKIGGG, det har regnat konstant hela dagen för er som inte redan visste det, haha.... Min dator är det också något fel på för så fort jag ska publicera att nytt inlägg så läggs det i utkast, och nu fungerar inte mitt internet över huvud taget, great :P. Sitter nu vid Emmas dator men så fort jag ska gå in på blogg.se så går allt vääldigt långsamt jag tror det är någon inte vill att jag ska publicera några inlägg inom den närmsta tiden, hihi..
Annars i dag så har jag inte gjort mycket förutom att jag har tränat, vi har en spinningcykel fick använda den idag när man inte kan vara ute och springa eller något annat... Har också blivit lite tid framför Tv:n, hade planerat att baka chokladmuffins men det blev inte så, kanske imorn :)... Puss
#1 / / Annah:

Tack=)

Och tack för att du kom, hade jätteroligt=)<3