/ Allmänt /

090530

Hejhej!

Jag har varit urdålig på att uppdatera mig denna veckan, har varken orkat eller haft tid. Vi haft så mycket i skolan nu de senaste dagarna.
I dag så kom Frida till mig och vi låg på min altan och solade i det fina vädret och snackade skiit :D, när klockan var runt fyra så åkte jag och hämtade Anni i Harplinge och vi åkte för att kolla på min lilla katt som jag ska köpa i slutet av nästa vecka, den var så sööt.  Har inga bra bilder än men det kommer jag lovar.
Imorgon så ska jag till stallet och rida Carelia och sen så har Emma fylt år så vi ska ha lite släktkalas för henne.  Puss

                              Jag och frida förra sommaren :)
                             


// Malin

#1 / / Annah:

Aah, va roligt=)När får du den? Jag vill med ha en katt!<3

#2 / / Maddew:

Malin ska äntligen fååå ett husdjuuur =D =D

Dags att hitta på ngt snart eller ? längesen nu..

Söndag ska vi rida ut =D*

Puss pårej <3

#3 / / Anni:

sv: jaa, usch jag saknar redan 94 jätte mycket, haha :((<3

#4 / / Anni:

sv: HAHAHhahahhahah, trodde ingen skulle märka att det var där ifrån xd hahha. Jo en aning galen har jag nog blivit, tyvärr, hahaha <33

#5 / / Anni:

sv: hahahha, ja, skönt att någon mer är det i alle fall, hahah :D