/ Dagens outfit / Nöjen / Om mig / Träning /

Året 2014

 
Vilket år1 Det har hänt både roliga och tråkiga saker. Har varit som att åka Balder på Liseberg helt enkelt.. 
 
Har varit på så många roliga konserter och hittat på en hel del nu när man tänker tillbaka, men året har även bestått av många timmars jobb, slit och sorg.. 
 
 
börjar varje år på samma sätt! Med mål!
 
 
 
 
Flyttat 
 
Mitt liv , haha 
 
Fina morfar <3
 
Hejade på malin som sprang Göteborgsvarvet! Galet duktigt!!
 
turkiet  
 
 
 
Turkiet 
 
 
 
 
 Summerburst
 
 
Fina syster Emma och Ellinor gick balen 
 
 
 
 
 
 
 
(Håkan)
 
Summerburst 
 
 
 
midsommar
 
 
 
 
 
 
 
Partajande på leffes 
 
 
 
hade en bra semester  
 
 
 
 
Ny hårfärg 
 
 Goa middagar 
 
 
Dagar i Stockholm 
 
 Frulle 
 
 Bra musik 
 
 
Julmarknad 
 
 
 
 
mkt inredning 
 
 
 
Goa dagar i Göteborg med vänner 
 
Lärt mig att verkligen gilla kaffe!
 
 
 
 
Firat jul med min älskade familj! 
 
 Och nu drömmer jag mig bort till Thailand! 
 
Detta ska bli mitt år har jag bestämt! De ska helt enkelt bli ett grymt år!
 

Exakt denna meningen skrev jag i början av förra året. vet inte riktigt om 2014 levde upp till att bli mitt år?! HAha kanske har lite för stora förväntningar ibland. Men däremot så tror jag att 2015 kommer bli bättre. Kommer ju för det första börja med en otroligt bra semester! Och sedan en till i April. Detta året ska jag bara tänka mer på mig och prioritera mig själv. Låter löjligt kanske men det är faktiskt mitt nyårslöfte för 2015!