/ Allmänt /

19 December 2009

Idag så hade jag choice så åkte dit och red, men det fanns ett litet problem och det var att de var 10 minus ute.
Har typ förfryst mina stackars fötter :/ , när jag tog upp dem från mina skor så var de vita på flera ställen :O gjorde sjukt ont i dem. Tog typ en timme innan de blev som de brukar vara, haha tycker faktiskt lite synd om mig :) 
Ridningen gick väl inte så speciellt bra men ändå bättre än vad de har gjort de senaste gångerna:P ..
Annars så har jag inte gjort något speciellt på hela dagen bara tagit det lugnt, vet inte varför men av någon anledning så blir jag helt läs galen när vi har jul lov, haha.. Resten av året så läser jag knappt en ända bok friviligt men när jag väl har fastnat för någon så går det bara inte att sluta :P 
Imorn så blir det stallet igen har lovat Madde att filma julshowen, nu ska jag snart soova. Puss 
/M 



Min sööte lilla Carelia :)

 

#1 / / Anonym:

Fasen va aktiv du blivit :D de gillar vi a lot :D:D<3