/ Allmänt /

28 februari 2011

Hejsan!
Idag på idrotten så fick vi reda på att vi skulle göra vår egna dans, herregud,, och sen visa upp den för klassen nästa lektion...
Jo men detta känns ju toppen,, vi ska dansa till Lady Gagas nya låt,, snacka om att man kommer tröttna på den när detta är slut.. Haha ,, men innan vi skulle börja så sa jag detta till min grupp,, " det är lugnt tjejer jag har precis kollat på Step up,, jag har lärt mig en hel del,, hahaha!!
Jag är värdelös på att dansa, har alltid velat kunna.. Men jag har faktiskt nu precis på lovet kollat på step up,, igen :P ,, då vill man ju bara kunna dans själv, de är ju så jäkla duktiga.. Men tillbaka till vår dans, den är verkligen kass, haha .. Men det gäller väl bara att bjuda på sig själv , hihi!! Kan ju inte säga att vi var allt för seriösa.

Neh men här är lite filmer jag sett nu på lovet.








Eller Black Swan var någon månad sedan :P

/M


#1 / / s a r a p e r s s o n:

sv, ja de tkr jag verkligen! :)

åh step up är så bra!